Ben riskli hamileliğimde her canım çektiğinde yedim kola da içiyorum. Hatta kolayı normalde istemem hamileliğimde ekstra istedim 😅 haftada iki fast food yediğimi biliyorum ikinci trimesterda. Ne tansiyon ne şeker problemi yaşadım ona rağmen. Canınız çekiyorsa zaten yememezlik yapmayın. Ben 36+4teyim şu an hiçbir problem yok oğlumda umarım doğduğunda da olmaz ☺️🙏🏼 canım çekip de yemediklerim midye kokoreç gibi şeylerdi