Nilya1994 Kızlar merhaba, 8 haftalık hamileyim ve böbrek taşı düşürüyorum. Taş böbrekten çıkmış idrar yolunda, dayanılmaz ağrılarım oluyor. Doktor tavsiyesi ile ilaç kullanıyorum. Aranızda bu durumu yaşayan var mı?
SelmAkqun qecmis olsun canm ben taş deqilde kum döküodum ilk defa böle bse yasadm we hamileliqime denk qeldi doktor bana bol su we yoqurt yiceksin yoqurdun suyunuda içceksin demişti öyle bi durumda zaten su içme isteqini enqellio o durum ama zorlamalısın istersen sende dene belki faydasnı qörürsün