buketdeniz19 ozlemgr bende 5+1 de keseyi görmüştüm canım ama o durum kişiden kişiye değişiyor kimisi daha geç görebiliyor
melisaaydilek ozlemgr inşallah görürsün bende tam 5+0 ım bugun randevum var bende dua ediyorum görmek için 🥹
Sedaa_ melisaaydilek canım sadece keseyi mi gördünüz bende dün gittim 5+2 ile uyumlu dedi keseyi gördük sadece haftaya tekrar çağırdı ama 13 gün sonra gideceğim
melisaaydilek Sedaa_ kese ve yolk saçı gördük 2 hafta sonra da randevu olusturdu net kalp atısı duymak için
melisaaydilek gunes111 bilmiyorum baktırmadı 1 şubatta 3772 çıktı betam 6 şubatta randevum vardı göründü