reys Az kaldı farkındayım ama artık zaman geçmiyor gibi. Doğsun istiyorum çok sabırsızım her gün uyanıp aay daha şu kadar var moduna giriyorum. Son 25 sizde durumlar ne?
karata Bende aynı psikolojideyim 38+1 şuan ama tedirginlik çok bide ilk doğum olunca biraz daha acemilik oluyo ne nasıl olacak pek bilmiyorum bi an önce olmasını istiyo insan 🙉bu yolu bekleyen herkeste sağlıkla kavuşur inşallah reys
hilu reys son 30 benim de sabirsizlik denmez ama artik olsun bitsin diyorum bir yandan da asiri kaygiliyim . Geçen rüyamda dogumda bayildigimi gördüm sbsjsns
Zhde reys 40+5 oldum gelen giden yok beklemedeyiz bizde artık gelsinler karnım yerine onu seveyim özledim, ilk gebelik kolaylıkla sağlıkla gelsinler inşallah 💙
mervebedir reys Benimde uygulamaya göre son 24 Çarşamba günü sezeryan için gün verecek. Bakalım ne zaman olacak ya da erken gelecek mi? Sabırsızlıkla bekliyorum
reys karata evet doğum bende de kocaman bi soru işareti. Bir de bebeğim makat gelişli ben normal doğum çok istiyordum ama dönmedi. Bundan sonra da pek sanmıyorum dönsün. Sezaryen de korkutuyor. Kolaylıkla alalım inşallah kucağımıza
reys hilu en zoru son zamanlar vallahi burda görüyorum şimdi 10. Hafta-15. Hafta vs diye ayy diyorum nasıl beklemişim 😂
ylnydgd reys son 2,5 gün 😬😬😬 pazartesi sezaryene gireceğim. Hem korkuyorum hem de hemen gelsin istiyorum. Sağlıkla çıkarız inşallah ikimiz de 🙏🙏
Zeyno321 reys evet heyecan var ama Bi yandan korkuda geldi bana ikinci gebeligim olduğu icin ne yasicami biliyorum bilmenin verdiği korku baska kotu😂
htc5858 reys son 23 benimde sanki geçmiyor gibi, dün kontrol vardı doktor çok baskı yapıyor bu hafta açılman olabilir dedi, bir ağrı sancı olmassa haftaya tekrara gel dedi olursa hemen gel, bakalım heycanla bekliyoruz 🥹🩷