gnyozl minik bir dürtme gibi bağırsak hareketi gibi ama bir tık farklısı o hissedilen . Anlık da oluyor o yüzden hissedememen normal ben 21-22de falan anladim galiba tam bebek hareketi oldugunu o hafif dürtmenin. Ama öyle gün içinde hissetmiyordum çok nadiren bir iki kez belki de hiç.O sıra hiç hareket takibi yapmadım tabii ki yapmak gerekiyormuş ama sonradan başladım ben.Sonradan da mesela 30a yakındım bir gün ne sabah hissettim ne akşam gece oldu aklıma takılmaya basladi çikolata yiyip yattım yarim saat sonra anca hafif dalgalanma gibi bir sey hissettim . 35teyim artik hareketler daha düzenli ve arttı ama 30a kadar şöyleydi benim 1 gun çok hissediyordum sonraki gün anca gece falan hissediyordum . Şu anda da gün içinde ayaktaysam hissetmiyorum uyuyorlarmis çoğunlukla zaten ayaktayken geceleri full ya da oturunca hissediyorum tekmeleri. Benim bu şekildeydi herkesin normali farkli endise etme