pinkflowerss 38+1deyiz bugün randevum var ama düm geceden beride düşmeyen tansiyonum var 14-9 normal dogum düşünüyorum birazdan hastaneye gidicem çantamı vs almalımıyım normalde vücut tansiyonum en fazla 10-6 çıkar o yüzden kendimi hiç iyi hissetmiyorum
meryossss pinkflowerss doğuma yakın zamanlarda çantam benim arabadsydi hep öyle yapabilirsin yada ev yakınsa hemen alabilcegin seydeyse öylede olabilir ama götürmem daha iyi bencr
ikbalnur pinkflowerss Evin yakınsa eşin alıp gelebilir ama değilse hazırlıklı git bence. Sağlıkla kucağınıza alın insallah