Kızlar yumurtlamadan sonraki günleri değerlendiriyor musunuz?
Benim 2 gebelik var ama 12, 10 haftalık kürtaj oldum. İlk kurtajimda 2 adet bekledik ilk denemede hamile kaldım ama onda 28 günde adet oluyordum yumurtlama akintisindan felan anlıyordum gun aşırı denemistik hamile kalmıştım. 2. Kürtaj sonrası düzenim çok bozuldu hsg felanda çektirdim 3 ay sonra ilk defa bu ay denemeye başladık 32 günde felan adet olmuştum yumurtlama akıntısı da gelmedi de takvime göre 16. Gündü 15. Gün ve öncesini değerlendirdik sonrasını degerlendiremedik. Hamile kalma oranı düşer mi siz sonrasını değerlendiriyor musunuz yetersiz mi kaldık bu ay acaba ☹️