tugbabarcin bnde yorumlarindan etkilernip gttim aslında canım kuzum oyle konuşuyo ama çok donuk donuk yani sormazdan bişey soylemiyo ilk kontrolümde kanama alanı vardı kesnin yaninda hiç başıma gelmemiş bilmiyorum telaseyle bnde nedir diye sormadım sonraki kontrolde bilerek sormadım küçülme yada tammen bitme durumu varmı diye yine ses yok 2hafta kadar önce 2li taramaya gönderdi ultrasondaki doktor pilesenta pirevia olduğunu söyledi takip edlim dedi. Çıktım yanına netten arastigim okuduğum kadarıyla tehlikeleri var biraz sadec yanındaki sekreteri 2li yüksek çıkmış hocam dedi hıım yaptı bana döndü 3hafta sonra 3lüye gel canım dedi yani nebileyim bı açıklama bı uyarı mesela kanama riski olursa anne ve bebek için çok tehlikeli durumlar olabiliyormuş kanaman falan olursa acile gel diyebilirdi yada pilesanta previa durumda ama takip edelim ilerleyen haftalarda düzelir veya şu şu olur iş yapma yat dinlen gibi şeyler asla ağzını açıp bişey demiyo sormazdan 24unde kontrolüm.var dicem yani siz kendiniz görüp kendiniz biliyorsunuz bişey soylemiyosunuz aklıma geldikçe progestana devammi dedim evet canım diyo yani canım kuzum tammda hiç konuşmuyo çokta donuk donuk insan bişey sormaktanda cekiniyo enerjim tutmuyo gibi sanırım Gökhan Gölcük için burda bir arkadas yazmıştı öneri son gttigimdede memnun kalmazsam ona gidicem