prenses99 Sol tarafımda duruyor bebek ama sol şiş duruyor belim ve orası ağrıyor kaskatı dün acilde orada plesanta var dediler bu yüzdenmi bağırsak mı bilemiyorum çok ağrıyor uyuyamadım daha sağ tarafım öle değil belim çok ağrıyor
ylnydgd prenses99 kaç haftalıksınız bilmiyorum ama plasenta bir ağrı yapmaz hiç olmadı. Çok şiddetli bir ağrı ise doktora görünmekte fayda var. Regl ağrısı gibiyse normaldir
prenses99 ylnydgd gaz şişkinlık var solda bebekde ordan ayrılmıyor ağrı yapıyor 30 haftalık olduk Bebek gerındıkce ağrı yapıyor ve orası hep sert tümsek sağ taraf yumuşak