Rabiarabisss3 Kızlar az önce lavaboya kalktım peçete de sümüksü beyaz akıntı ve hafif pembemsi akinti var nişanım gelmiş mi oluyor ilk gebelik nasil birsey bilmiyorum yoksa kanama gibi kirmizi mi olması gerekir
emim Rabiarabisss3 pembede ola bilir kahverengi de hemen hastaneye gitmeye gerek yok sancın olursa git
cokkasmabeabi Rabiarabisss3 nisandır. Ama hemen doğum başlayacak diye bişey yok gunler de sürebilir saatler de.
Isimsiz6 Rabiarabisss3 ah canım benimde öyle olmuştu tavsiyem sancını evde cek 3 gun evde cektım ben 7 cm acıklıgım vardı gıttıgımde
Rabiarabisss3 Isimsiz6 evet evdeyim squat plates topu Hurma ne olursa yapıyorum insallah kısa sürede gelir açıklık henuz yoktu