mujdecrin Arkadaşlar dün doğum yaptım bebek 3600 gram 37+6 haftadaydik . Bebekte solunum sıkıntısı var dediler küvezde aldılar. Antibiyotik tedavisi uygulamislar ilk bebegim ve daha önce çok kayıplarım var çok korkuyorum böyle olup sağlıkla çıkan var mı 😢
merylii_ mujdecrin ben 21 ay önce 38+ 0 da 2830 doğum yaptım ciğerlerine su kaçtı doğumda solunum sıkıntısı var diye aldılar aynı şekilde antibiyotik vs başlandı 1 hafta sonra beneğimi sağlıklı bir şekilde aldım şimdi nerdeyse 2 yaşında ellerinden öper😇 sende sağlıkla kavuş inşallah zor biliyorum anlıyorum ama geçecek ❤️🤲🏻
Civcivim33 mujdecrin öncelikle çok geçmiş olsun umarım en kısa zamanda sağlıkla kucağına alırsın bebeğini 🙏🏻 özel hastanede mi doğum yaptınız
cokkasmabeabi mujdecrin çıkar tabiki korkmayın. Size ihtiyacı var bunu unutmayın üzülmeden bol bol süt sağın bebişe 💜
mujdecrin Esramerym evet ama kaşıntım olunca kolestaz olabilir beklemeyelim alalım dedi doktor dün aldılar
mujdecrin merylii_ yaa inşallah benimkine de bir haftalık yatış vermiş antibiyotik tedavisi başlamışlar gidip gördüm saat 10 gibi uyuyor . Gördükten sonra daha da acı çekiyorum insan çok özlüyor. Rabbim inşallah sağ sağlim nasip eder 😢
merylii_ mujdecrin kucağına almadan hastaneye bırakmak zor biliyorum ama kendini yıpratmamaya çalış ne olur bak benim o üzüntüden sütüm gitti neler yaptım çocuğumu emzirebilmrk için seni çok çok iyi anlıyorum hiç kolay değil ama hem kendin hem beneğin için dik durmalısın 😇
mujdecrin merylii_ süt de gelmedi zaten hala inşallah yarın falan gelir 🥹 çok teşekkür bu arada desteğiniz için 🩷🌸
mujdecrin Civcivim33 üniversite hastanesi ama yarı özel yarı devlet yani doktorum perinatolog özel bakıyodu
Kitappsever_1 mujdecrin canım bende kolestaz nedeniyle doğuma alindm hemen 36 haftalık doğdu 3000 kilo 3 saat gözetim altında kalmıştı solunum yüzünden ama keşke daha uzun tutsaydilar 3 gündür yine küveze aldılar hastalandı solunum sıkıntısı yaşıyor tekrardan
mujdecrin Kitappsever_1 yaaa çok geçmiş olsun Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ben de kolestaz şüphesiyle alındım aynı şekilde. O kadar üzülüyorum ki inşallah çabucak toparlar kuzucuklar 🤲😢💐