Rmeysa_01 kafası sağ tarafımda, hissedebiliyorum çünkü sağ tarafım sert, devlet 40 - 41. haftaya kadar doğuma almadıkları için, illa normal doğum diye kendilerini yırttıkları için muhtemelen yine eve gönderecekler ama 16.00’dan sonra acile gidicem, inşallah ciddi bir şey yoktur, gerçekten çok endişeliyim, hareketleri var ama çok kısıtlı ve oturduğum zaman hareketlerini az az hissediyorum ama çook az 🤏🏻 kaburgama falan hiç sıkıntı çıkartmadı ama mide bulantılarım arttı ve geceleri bacak ağrısından uyuyamıyorum 🤦🏻♀️
Şimdi kahve içicem, kahveye tepki veriyor genelde, inşallah yine tepki verir