buseenur Reglim geçmeden test yaptım negatif çıktı bir tanesi de varla yok arasında 2 gündür regl olmuyorum bel ağrım ve baş ağrım var acaba test yapsam çıkar mı
hmyr61 buseenur sabah ilk idrarla yapsan daha iyi sonuç alırsın umarım vardır bende bi gün çnce erken gebelik testi yaptım negatif çıktı ne zaman olurum bilmiyorum geçen ay kimyasal gebelik geçirdim ayın 5inde kanamam başladı geçen ay şuanda da regl bekliyorum
buseenur Testi attım emin olamadım yeniden yaparım diye ama yapsam çıkar mı bilmiyorum ümitlenmek de istemiyorum
buseenur Bende geçen ay kimyasal gebelik geçirdim 2 Ocak ta regl oldum sonra 9 Ocak bittim sonrasında 19 Ocak lekelenmem oldu 22 Ocak lekelenme bitti ama ped doldurmadı acaba yerleşme kanamasımıydı onu da bilmiyorum
hmyr61 buseenur Hiç bilmiyorum canım ama 2. Testin silik çıkması bi ihtimal gibi duruyor umutlandırmış gibi olmiyim ama elinde test varsa sabah ilk idrarla tekrar yap