Kızlar ben bu gece farkettim hemen hemen her akşam tansiyonum yükseliyor ve ödemim oluşuyor balon gibi oluyorum nefes darlığı yaşıyorum varmı benim gibi olan 38+1deyim arttı iyice bu durum napmam gerekiypr normal doguma engel mi cevaplarsanız sevinirim