Nerdeyse 10 haftaya kadar bekledik ama kalbi atmadı artık kese de bozulmaya başlamıştı doktora sebebini sorduğumda kadınların yüzde 70 nin ilk bebeği düşük olabiliyor sebebi yok dedi şimdi gebelik düşünüyorum ama yine aynısını yaşar mıyım diye korkuyorum düşüğün sebebini nasıl öğrenebilirim bi problem varsa öğrenmem gerekir mi yardım edinn