hmyr61 geçmiş olsun, kimyasal döneminde yaşadığınız kanamayı regl olarak sayıyor doktorlar, sonra ki ay her zaman ki günümde olmuştum, döngünüz kaç günse ona göre hesaplayabilirsiniz, benim 28 günde birdi, yine aynı günde geldi, kanama başladığı günden itibaren sayıp, 28. gününde tekrar reglim gelmiş oldu