prenses99 Kızlar Aydınlı olup randevu alabilen varmı benim 1 ayı geçti alamıyoruz görünmüyor hastane nasıl sıra alcam bilemiyorum rezillik başka birşey değil
berare0219 prenses99 yıllarca 2 çocugumuda hep özele gtürdüm ben doğumdada öyleydı şimdi devlette bı doktor buldum mükemmel bı doktor serkan yücel yılancı kesınlıkle tavsiye ediyorum keşke daha önce bılseydım de hep ona gtseydım. randevu almadı da zor değil kolaylıkla boşluk bulabılıyosunuz
prenses99 aslhnkrts9 Almıştım iptal edilmiş otomatık acile gittim dün gece burası baya karışık sabahtan gelin dedıler
aslhnkrts9 prenses99 ben hiç direk gidip hastaneden randevu almadım . Geçen gittiğimde baya bekledim meğerse danışmaya gidip mhrs randevusunu onaylatmak gerekiyormuş onu onaylatınca direk doktor kapısında adım çıkmıştı . Sistem aşırı saçma geldi bana ya insanın uğraştırmaktan başka bir şey değil
K-1997 aslhnkrts9 aynı şeyi yaşadım dün bir saat kapıda bekledim artık kapıyı çalıp sordum öyle öğrendimmya 😩 hangi doktor
birthecene prenses99 uzmanlık alanı sadece kadın ve çocuk olan hastane konforuyla bir mi al işte randevu yok deniyor
prenses99 K-1997 bu hafta özele gidicem mecbur 1 ayı gectı bebeğin gelişimini merak ediyorum bıktım yanı randevu olayından
aslhnkrts9 K-1997 Sedef ırmak zararcı çok iyi bi hanımdı danışmanın ordan ikinci kapıydı sanırım ben memnun kaldım .
berare0219 prenses99 ben gerçekten memnunum sohbeti arkadaş gbi her konuda yardımcı oluyo özellikle hasta mahremıyetıne önem veriyo
gamzey25 Randevu benimde otomatik iptal edilmişti ama iki gün önce sabah açıldı ben aldım en erken 4 gün var yazıyordu. Taşınma durumundan dolayı oturmayan seyler var sanırım çözemedim. Yapılan doğumlar nasil oluyor acaba hastaneden memnunlar mı