nursemaa_1 Duru İnci Işıl Bade Alara Efsun Özüm Umay Derin Öykü Kızlar hepsi çok güzel geliyor vazgeçemiyorum tek isim olsun istiyorum kulağa hoş gelen sizce hangisi ilk kızımın adı Firuze peri asla uyumlu bı isim yok
beyzzsenturkkk nursemaa_1 Âlâ koyacağım ben 2. kızımın adını herkes Alara koy dedi ama içime sinmedi. aklımda lidya ve beril de vardı babam laren demişti arkadaşım ipek demişti her kafadan bi ses 😂
Civcivim33 nursemaa_1 inci bu aralar çok popüler isimler arasında hemen hemen herkes inci ismini koydu eğer farklı olsun istiyorsan ışıl düşün bence yani son 3-4 senenin yarıdan fazlası inci siz yine de içinize en çok sinen ismi tercih edin 🙏🏻😊
gvnrzz nursemaa_1 badeyi cok cok begeniyorum. İlk cocugumda hatta kız olsa nil bade istiyordum. Ama anlamının sarap içki olması beni rahatsız etmişti. Sizin için sıkıntı değilse bade güzel bir de duru ve inci
PapatiA nursemaa_1 ışıl ve derin düşün derim ikisinden de tanıdığım var ikiside çok başarılı çok düzgünler 😄 Umay Gökçe asel koymada
momyflow nursemaa_1 ilk kızımın ismi Belis şimdi Alara koyacağım çok beğeniyorum uyumlu olması da çok önemli değil iki farklı kişilik olacak sonuçta ilk kızıma uydurucam diye içime sinmeyen bi isim koymak istemedim açıkçası ikinci bebitoma haksızlık olur