bsrelif Kızlar ikili taramam çıkmış ama doktor randevusunu MHRS çok ileri tarihlere atıyor e nabızdanda gözükmüyor. Hastanenin laboratuvarına gitsem verirler mi bana çıktısını acaba ? Devlete gitmiştim
edaabykl bsrelif zaten e nabizda iki tane veri gözüküyo onla anlasilmiyo hastaneden cikti grafik seklinde alacaksiniz tek size veriyolar kimlikle beraber
bsrelif edaabykl inşallah verirler ya doktora gitmeden çıktıyı almam gerekiyor başka hastaneye gideceğim orda istiyorlar çünkü
edaabykl bsrelif veriyolar kani verdigin laboratuvara kimlik veriyorsun direk ordan cikti seklinde dosyalanmis zaten veriyor sonucunu