Merhaba. İkili tarama sonucum riskli çıktı. 1/150. Ama ultrasonda ense kalınlığı burun baş popo mesafesi gayet normal dedi doktor. Hatta bu şekilde çıkmasına da şaşırdı sonucun. Tekrar tekrar baktı bebeğin ultrasonda her şeyinin gayet normal olduğunu söyledi. Fetal dna yaptırdık. Tabi daha sonuç çıkmadı içim içimi yiyor sürekli bunu düşünüyorum. Bu şekilde olup sonucu iyi çıkan var mı aramızda