breeze06 İlk bebeğin 40+2de kendi isteğimle doğumu başlattım. Ama şuan 39 haftayım yine aynısı olur mu sizce
Sezgin breeze06 ay bilmiyorumda 38+1 le takipteyim sizi. Fenalık geldi artık bana. İlk kızım 39+0 da doğdu benimde iniaşlah 40 ları görmeden doğururuz. Benim çok fazla yalancı sancım var. Sizde de durum aynı mı acaba?
Emlly breeze06 ay bende 38+6 39 oluyoruz tik yok sancıda yok sıcak suya oturdum yürüyorum ama yok ne gelen var ne giden
breeze06 ozlm199393 çok bunaldığımı söyledim 40 hafta sonrası ya sezaryan ya suni sancı dedi. Bende suni sancı istedim. Açılmam falan yalancı sancılarım hiç yoktu
breeze06 ozlm199393 12 saatte doğurdum ama iki Epidüral iğne yedim. Şuan bulunduğum şehirde özel hastane yok devlette doğuracağım Epidüraldr yapmıyorlar o yüzden suni sancı almak istemiyorum