Bugün o kadar yoğun geçti ki evi dip köşe temizledim tüm çantamı kontrol ettim oğlumla ilgilenmeye çalıştım hoşaf ve çorba yaptım yarın için ve şuan itibariyle yeme içmeyi kestim sabah 8-9 arası hastaneye yatış yapılacak ve doğum olacak hayırlısıyla ama gece 12 den önce baya bir şey yedim sıkıntı olmaz herhalde 😪 sizler ne durumdasınız?