Kızlar ben korkuyorum 19 hafta oldu karnım daha da çok büyüdü belim ince vücudum küçük boyum kısa taşıyamam diye çok korkuyorum 😀 yine maşallah diyim çok da güzel görünüyor ama beni anlayan vardır eminiimm bu durumda olup sorun yaşamayan varsa güzel mesajlarınızı bekliyorum