Username06 6+3 olucam yarın kızlar neler yaptınız nasıl geçiyor hamileliğiniz keseniz göründü mi bebeğiniz göründü mi belirtileriniz nasıl ilerliyor
damla74 Username06 6+2 olucam yarın doktor kontrolüm var 5+1 de keseyi gördük inşallah yarın da bebişi görürüz
betlhsyinerva Username06 6+5 olduk ama dün ilk kontrolümüz vardı 6+6 doktorumuzun demesiyle Çok yoğun mide bulantısı bar 1 haftadır dün bulantıma ilaç verdim akşam ilk kez içtim 3.gebeliğim tecrübeliyim zaten ama bunda koku hassasiyeti ve mide bulantısı daha fazla
melegim91 Username06 bugün tam 6+0 oldum doktora haftaya gideceğim hem kalp atışını duyarız gitmişken diye.Bende çok uyku hali var ya aşırı mide bulantım olmuyor ama hep bir uyku hali sizde de oluyor mu bıraksalar tüm gün uyur uyanır ama yataktan kalkmam öyle bi halsizlik
nazende17 Username06 6+2yim belirtim pek fazla yok ara ara karnıma ağrı gitiyor regl gibi bir de çok uyku hali var geçen hafta keseyi gördük ama bebişi ve kalp atışını görmek için pazartesi gideceğim inşallah
dyg123k 6 haftalık olduk bugün. Halsizlik baş ağrısı aşırı terleme depresyon hali herşey var. Çalışıyorum 2. Hamileliğim oldukça zorlanıyorum.
hazirannnn melegim91 melegim91 Evet uyku hali çok normal , ama ben uyumamaya çalışıyorum 😅 Home office çalışıyorum uzanırken bir de bakıyorum gözlerim kapanmış uyumuşum
gzmsngl 6+1 deyim kizlar sancilarim var herseyi hissediyorum alt karnimda calisma var sanki buda insani korkutuyor halsizlik bulanti var bide
nazende17 gzmsngl bugün benim de ekstra bir gurultularım var sizin bahsettiğiniz de bu tarz bir şey mi 6+2 yim