meriiyap Geçen ay kan verdim betam 1.20 çıkmıştı adet olmuştum dün kan verdim betam 2.30 çıktı ve adetime 20 gün falan var
Busraaaakkk meriiyap Adete 20 gün varsa ilişki olur olmaz mı kan verdiniz anlamadım ki, biraz gebelik oluşsa mıydı acaba 🤔
meriiyap Hormonlarıma baktırmak istemiştim 40 güne bi adet olan bi kadınım yabi hamile değilsem bile 2.30 çıkması normalmi ama hamile kalmak istiyorum
buketdeniz19 meriiyap evet normal tabiki 5 in altı negatif ama 20 gün genede çok erken bir süreç adetiniz geçince yaptırmanız daha mantıklı