melisasak35 Nurdane_42 gaviskon şurup alabilirsin ben iki hamileliğimde şişe şişe bitirdim ondan baska fayda etmiyordu evde geçirmek içinde süt iyi geliyor
yildiz93 Nurdane_42 eğer elinde şuan şuruptan yoksa soluna yatmak tek çare ben sadece öyle rahatlıyorum şurup kesmiyor beni
ozy64 Gaviskon başka bir çare yok 34.haftadayim 14. Haftadan bu yana migde yanmasi canımdan bezdirdi. Tek çare gaviskon!!!!
nidaakboga Dolaptan çıkartıp az bir miktar süt içmek iyi geliyor bir de muz ve tahin bana iyi geldi muzu ezip biraz tahin katıp yiyordum az bişey kesiyordu mide yanmamı
damlasv Nurdane_42 gece 12 ben yine dondurma yiyorum yanma hiçbir dönemde geçmiyor bence bulabildiğim çare dondurma ve buzlu su
pnr54e Ben bir tatlı kaşığı tahin yiyip hemen üstüne bir bardak su içiyorum ilaç gibi geliyor kesinlikle çok rahatlatıyo