mahperiy Bugün 1 saatte bir vajinamda batma oluyor vajinamdada jelimsi akıntı geliyor doğum belirtisi olabilirmi 35+4
hatice200 mahperiy bana da oluyordu bacak aramda şişlik gibi hissediyordum hatta bacaklarımı birleştiremiyordum açılma vs sanmıştım ama doktorum bebek başını çatı kemiğine değdirdiği için baskı oluyor dedi açılma vs yok 3 haftadır aynı durumdayım
hicrankvckk 0925 nasıl yani benimde 3 4 gündür ara ara batma oluyor ama 19+3 haftalığım ben normaldir diye umursamıyorum
rabiiiij bende de oluyordu 2 gün önce doktoruma sordum eğer bebek baş geliş ise sinirlere baskı yaptığından ötürü batma/elektrik çarpması hissiyatı oluyormuş en azından benim için öyle söyledi ayaktayken batma/elektrik çarpması hissiyatı oluyor bende çünkü
strawberrygirl rabiiiij kaçıncı haftadasınız ? Bende de var aynı sorun 31+4 rahatsız etmeye başladı özellikle yürürken
meryem4152 strawberrygirl bende 31+4 üm aynı sorun bende de var sadece yürürken değil otururken yatakta dönerken canım çok acıyor 🥲
cero61 32 den beri var 35 teyim hala devam ediyor bebek büyüdüğü için pelvise baskı yapıyormuş ve normalmiş
strawberrygirl rabiiiij daha da ağırlaşmışsınızdır . İç bacsklarınızda ağrı oluyor mu ? Benim yatakta dönerken özellikle aşırı ağrıyor iç kısımlar
rabiiiij strawberrygirl gün gün değişiyor bir gün ic bacaklarım ağrırken ertesi gün ayaklarım ağrımaya başlıyor düzenli olarak hissettiğim tek şey yatakta dönerken kasıklarımda ağrı hissetmek
yesimm_01 Şuan bende de var ama ağrı gibi giriyor alt kasigima 35 haftayim normlmidir kızlar sizce hareketimiz var karnimizda suan
strawberrygirl meryem4152 kistiniz falan yok dimi ? Bende çikolata kisti var o yüzden erken haftalarda da oluyordu
meryem4152 strawberrygirl kist yok ama miyom var artık o böyle ağrı yapar mı bilmiyorum yaşadığımız şey simfizis pubis ağrısı diye geçiyor