kizannesi_2 Aşağı baskı hissediyorum normalde hamileliğin son aylarında hissettiğim gibi erken dönemde böyle yaşayan oldu mu neden olabilir
rmeysaerdem kizannesi_2 Bende 9 haftalık hamileyim aslında 10 ama ultrasona göre 1,hafta geriden geliyo geç döllenme sanırım Gebeliğim ama ilkinde oldumu hatırlamıyorum dün bende de çok oldu o baskı
kizannesi_2 rmeysaerdem bende genelde çok oturunca yada fazla hareketli olduktan sonra oluyor sanırım öyle farkettim gibi yorulmakla alakası var mı acaba
rmeysaerdem kizannesi_2 evet evet aynı şekilde yürürsem çok vs haftaya kontrolüm var sorucam doktorumada
yeliz1923 kizannesi_2 Bende 8. Haftamdayım benim de yürürken sanki vajinam gıdıklanıyor bir şey drğiyormuş gibi oldu