ozguvenc Normalde doğumuma 25 gün var ama sezaryen olacağım o yüzden net olmamakla birlikte 15 gün kaldı 🤭 bazı günler hiç yorulmuyorum bazı günler de tüm gün yatıyorum yerimden kalkasım gelmiyor. 2 hafta önce kusma ve şiddetli ishal geçirdim 5 gün sürdü zehirlenme dediler. Arada bir yine ishal gibi oluyorum geçiyor. İdrarımda hafif bir enfeksiyon vardı 1 kutu antibiyotik kullandım bitti. Şimdi ise sarımsı sümüksü kıvamda akıntım oluyor arada bir. 36+3 bugün. Sizce doktorumun dediği 20 şubata kadar bekler mi bu bebeğim kızlar? 😅🤭
Es07 Ah ah aynı durumdayım son 20 Geçer mi gelir mi ne olur Hiç kestiremiyorum artık Gelsin istiyorum Bir an önce doğsun istiyorum 37 olduk 🐣
ozguvenc Es07 ben de öyle ama bir yandan da korkuyorum ilk çocuğum, ilk gebelik adaptasyon süreci, ameliyat sonrası süreç vs. 😔 Kolaylıkla atlatır, sağlıkla kucağımıza alırız umarım hepimiz 🌸
ozguvenc Bir de sabahları uyanınca aşırı ağırlaşmış halde oluyorum ve sanki bazen regl ağrımdaki gibi bacağıma doğru ağrı vuruyor 🥲
ozguvenc Es07 evet riskliydi gebeliğim, rahim perdem var doktorum denk geldiği takdirde onu da temizlemek istiyor genel anestezi ile sezaryen olucam o yüzden 🥲 sizin vajinal doğum mu?
Es07 ozguvenc Ben bekliyorum bakalım nasıl ilerleyecek süreç Şimdilik normale çok uygun diyor doktorum 37+1 olduk