Kızlar ben folik asite 5. Haftada başladım yani gebelik planlıyorum diye doktora gittim o önerdi ama o ara zaten gebeymişim başladım 2 gün sonra gebe olduğumu öğrendim geç mi kaldım şimdi nöral tüp kapanmış biber daha 10 gündür falan kullanıyorum. Bi de folvimix kullanıyorum ama başka mı kullansam acaba