sinemysbaby Kızlar sanırım kız bebeğim olacak. İsim olarak; Sofia Lara koyacağım nasıl sizce hiç duymadım benim çevremde Kulağa nasıl geliyor sizce? Bu iki isim uyumlu mu? Birlikte iki isim olacak
Melike3506 sinemysbaby yabancı isim benim hoşuma gitmedi ama iki isim birbiriyle uyumlu. Önemli olan sizin beğenip içinize sinmesi
Leilani sinemysbaby ben çok beğeniyorum Sofia ismini benim de listemde yer alıyor Lara ismiyle de uyumlu bence