nononomolfix aaa ama neden yikiliyorsunuz ben hamile olmama rağmen beta hcg yani gebelik tahlilm negatif çıkıyordu kafayı yemek üzereydim neyseki 10 gün sonunda betam birden yükseldi umut her zaman var sende umudunu kaybetme stres yapma profilimr tıkla ordaki yorumlarimi oku anlarsın ne demek istediğimi üstelik senin daha adet tarihine var ⏳🤲🏼🫄🏻