Minasuu22 nilaydax 14 /7 hamilelik için yüksek ara ara kontrol edip not alın doktoruna bildir takip isteyebilir
salismomy Benim de öyle çıkmıştı 15. Haftamda. Doktorum hemen ecopirin başladı, çünkü tansiyon düşmesi sorun değil ama çıkması ciddi problem, bence doktorunuza söylemelisiniz. 14 hamilelik için yüksek