kumru1578 Kızlar ilaç kullanıyor prilam kullanıyor mide bulantısı devam ediyor sizce ne yapmalıyım yardımcı olabilir misiniz bi de gebelikten dolayı tsh yüksek benim ki
Sisihappy kumru1578 ben de prilam kullanıyorum ama çok etki etmedi açıkçası ben geceleri iki adet içiyordum fazlasını içmedim kötü olduğum zamanlar acile gidiyorrum ama kesin bir çözümü yok bu bulantının maalesef