rumeysanurakdogan_ 12 haftafayım cinsiyet ögrenmek için çok heycanlıyım sizde yarın gitsem ögrenebilirmiyim ilk bebegim
Mysngl rumeysanurakdogan_ kesin denilmez bence benim ilk çocuğumda 13.haftada erkek dedi 16.haftada kız dendi kızım oldu
zamansmomm rumeysanurakdogan_ pozisyon ve makina uygunsa görünür bir kızım ve oğlumu 11 haftada ogrendim suan yine kız bebeğe hamileyim 12 haftada ogrendim
Aselinannesi_26 rumeysanurakdogan_ 16 haftayı bekle 12 hafta da erkek dedi yanılma payı yüksek olduğu için marta öğrenicez
babyou rumeysanurakdogan_ erkekse söylerler ama kızsa biraz zor özelde iyi bir makine ve pozisyonla tahminde bulunabilir anca
tubiege Bana tahmini kız demişti 12 haftalıkken tam şuan 19 haftalığız tahmini doğru çıktı ☺️pozisyonuyla alakalı sanki biraz doktor ve makinada tabi