eminedg1 Eryamanda kliniği sincanda değil. Benim tüm arkadaşlarım onda doğurdu çok memnunlar ama normal doğumunu bilmiyorum hepsi sezeryan oldu. En son biri 7 8 ay önce doğurdu çok memnun hemen iki günde ayağa kalktı kesisi çok iyi ben de özele gidersem kendisini tercih edeceğim. Koruda doğurtuyordu önceden ama en son arkadaşım Alife da doğurdu.