Kizlar ben şuan 18+5 im ramazan ayınınin başında 20+5 olacam oruç tutsam.bebege bı zararı olur mu böbrek genişlemesi çıkmıştı bebekte açıkçası çok korkuyorum bebeğe bı.etkisi olur diye ilk gebeliğim bilmiyorum ve geliism.surecinde aranızda bu durumu yaşayan var mı