dmmcsirin bende 32. hafta yaşadım bu durumu sürekli gittiğim doktora o hafta gidemeyince ilçede devlet hastanesine gittim oradaki doktor su fazlalığı var dedi, bebek karın ölçümü önden gidiyor dedi haftaya göre 2 hafta önde dedi dedi de dedi anlayacağınız diğer hafta sürekli gittiğim doktora ilettim bunları hiçbirini doğrulamadı şekerden şüphelendiler ama bebek kilosu da çok değil test yaptırmamıştım bi kuşku için de yaptırmak istemedim açıkçası. Bir iki kontrol sonrası sıkınt çıkarsa yaparım zaten dikkat ediyorum elimden geldiğince. Ama cihazlar arası farklılık olabiliyormuş