bmkl Gebelik süreci hastalık gibi bir şey. Vücut farklı bir duruma alışmaya çalışıyor. İlk haftalarda vitamin düşüklüğü de çok oluyor doktorun sana gerek gördüğü takviyeleri yazacaktır o zaman kendine bi nebze gelirsin. Bu nedenle ağrılar, sızılar, mide bulantıları çok olağan şeyler. Sadece şiddetli ise, kanama falan varsa bu gibi durumlar tehlike arz ediyor canım 34.haftalık gebelik tecrübem bu şekilde 🥹