rodin21 7+4 haftalık hamileyim ama bebeğin kalbinin çok yavaş attığını söyledi doktor bi hafta sonra tekrar dinlemeye gidecez böyle bi durumla karşılaşan oldu mu acaba çok endişeliyim
gokceaytekin rodin21 Bir arkadaşıma doktoru öyle demişti. Folik asitini düzenli iç diye uyardı. Bir hafta sonra herşey yolundaydı
rodin21 gokceaytekin folik asit ve promester ve axeparin kullanıyorum önceden 3 dusuk yaşadım diye bunda kanama felanda yok İns bizimde duzelir 🙏🙏🙏
tembelkiz rodin21 bol bol dinlenin bu süreçte ilaçları düzenli kullanın güzel haberler alırsınız inşallah Allah’ın izniyle