Mtemiz Merhaba arkadaşlar , 19+3 haftaligiz göbegim genel olarak hep soğuk bu normalmi acaba sizin nasil ??
Asliyildirim Normaldekinden daha ileride ya göbek şimdi, aynı en çok nasıl burnumuz üşüyosa şimdi de göbeğimiz üşüyor 🙈 benim de öyle daha göbeğim belli bile olmaya başlamadı üstelik. Bi de orda içerde bi yeni dünya var artık, kan daha çok bebeğe gidiyor. Ondandır herhalde
Rabiacansi Mtemiz yani aslında doktrlara sorsak olacak ama 😂 bnm annemde herzaman üşütüyorsun die diyor ama 😂 hergün de üşütülmez ki 😂😂😂
Mtemiz Rabiacansi evet banada oyle diyorlar ince giyiniyorsun usutuyorsun cocuguda usutucen 😂😂 alakasi yok aslinda genel olarak hep soguk