merve__12 bende yaptım aslında biraz daha bekleyecektin benim kızım ultrasonda o kadar ilerde görünüyor ki ya erken gelirse korkusu sardı 😂 dur dedim yapayım 1 haftada bitirdim yatak odamı değiştirdim koltuklarının yerini masamın yerini herşeyi değiştim eskiye dair bir düzen bırakmadım 😂 3 gün önce birden sancılandım ama öyle böyle değil bende dedim kesin temizlik yaptım herkes gibi gidip doğurcam ama gittim bebeğin kalp atışları 210 çıktı 3 saat hastanede kaldım yer olmadığı için yatırmadılar yatırıp sezeryana yollayacaklardı bunda da var bir hayr dedim yer yoktu çok şükür normale döndü eve geldim bari dedim çantayı da ayarlayayım çünkü doktor kilosu çok olduğu için önde göründüğü için ya erken doğum ya da sezeryan dedi bende sırf sezeryan olmasın diye resmen bütün tuşlara basıyorum artık 😂 yoksa ben ramazanda yapacaktım ya da ramazana 2 3 gün kala