Ben devlet hastanesinde gebe okuluna gittim oradaki ebe aklınızda emzirmeyle ilgili en ufak bir soru işareti olduğunda her zaman bekleriz sizi dedi. Yakınınızda varsa gebe okulundaki ebelere başvurun öncelikle bence. Bizi çok güzel bilgilendirmişti çünkü kendisi ☺️ süt gelmeyince, mastitte, meme reddinde vs her şekilde yardımcı olduklarını söyledi