Merhaba sevgili anneler bir konuda rahatlamaya çok ihtiyacım var 2 gündür uyku uyuyamıyorum post artmıştım bununla ilgili ama tekrar sormak istedim 2 gün önce perinatoloji doktorum bana yatış verdi bebeğimin kilosu az diye Suan 37+2 2 kilo 200 gelişim geriliği var diye ben hazırlığım tam olmadığı için imza atıp çıktım yarın gideceğim yatış için doğum olacak dedi gün vermedi ama doğum şekli ne olacak onu bilmiyorum soramadım bu konuda bilgisi olan var mı acaba devlette bu durumda sezaryen mı yapılıyor yoksa suni sancı ile mi başlatılıyor normal doğum için bilgisi olan varsa çok sevinirim