Nedbur denizincisi Sizinle aynı durumdayım biraz önce dayanamayıp yaptım silik çıktı ama emin olamıyorum
Nedbur prensann1 Kaşık ağrısı akıntı halsizlik gibi şeyler var sabah ilk idrarla yapıp sonuca göre kan vermeye gideceğim
ddss123 Nedbur benimde bat 9 şubat ağrılar oluyor ama dün le bugn test yaptım negatif:( Erken mi yaptım acaba
prensann1 denizincisi 3 gündür bel ağrsıı hafif göğüs ağrısı var bel ağrısıyla birlikte peçeteye silince hafif pembe leke oluyor nedendir bilmiyorum adet belirtismi acaba bu ayda elenicem gibi görünüyor 😕
ddss123 denizincisi 1-7 ocak son regl tarihimd ovülasyon testiyle takip ettim 26-7 si pik oldu geç yumurtlama olduğu için olabilir mi
biryolcu0292gmailcom Benimde 12 subat kasıklarımda ağrıyor var ve agzimda acimsi tat var birde gogus yanlari ağrıyor koltuk altım tabi her ay goguslerim ağrıyor ama bu ay daha cok ağrıyor hakımızda hayırlısı olsun
prensann1 biryolcu0292gmailcom benimde bat 12 Şubat 3 gündür lekelenmem var pembemsi kahverengiye dönüşen sizde oldu mu
nejlaknr34 denizincisi benim de bat 8 şubattı 4 şubatta sabah ilk idrarla yaptım test silik pembe gözle görülür çıktı beta verdim 53 dü