ekiminannesii bmkl 5+0 son adet tarihine göre 🙃 Hamileymişim gibi hissedemiyorum henüz 5 gün oldu öğreneli. 2.gebeliğim. Keseyi de gördüm sağlıkla gelsin. Aynı zamanda çalışıyorum, kafamda bir sürü konular dönüp duruyor onun dışında ben iyiyim 🦥
duygunisa bmkl 5+3 oldum bugün Rabbime şükürler olsun günlerden sonra bugün ilk defa kendimi iyi hissediyorum
meltmakdenz Bende son adet tarihine göre 5 haftalığım hiç bir şey hissetmiyorum sadece regl olacak gibi sancılarım oluyor ve geçiyor ☺️
yasmin_alp Bizde bugün 5+0 olduk daha ilk ultrason için gitmedim 2. Gebeliğim önümüzdeki hafta gitmeyi düşünüyorum kese ve kalp atışları için erken gidip hüsrana uğramamak için ☺️
serenayyk 5+6 bizde keseyi gördük yarın dr randevumuz var kalp atışı duyabiliriz umarım 🙏🏻 kasık ağrısı, göğüs hassasiyeti, mide yanması ve acıkınca gelen hafif bulantı var.
hazirannnn serenayyk Betanız neydi? Ölçtürdünüz mü? Benimde 5+6 betam 4714 ama karından ultrasonda gözükmedi
serenayyk hazirannnn 24 ocakta öğrendim beta 986ydı o gün kese belli belirsizdi 27 ocakta tekrar gidip gördük 31 ocakta başka doktora başladık onda artık net görüldü. Sizde endişelenmeyin bence birçok etken olabiliyor karındaki yağdan geç döllenmeye kadar inşallah sağlıkla ilerleyen bir süreciniz olur 🙏🏻 en son ne zaman usg ile bakıldı
hazirannnn serenayyk Dün 2 doktora gittim ikiside karından baktı ve göremedi sonra kan verdim 4714 çıktı. Ama madem alttan görülebilecek düzeydeydi bana teklifde etmediler. Pazartesi tekrar iki doktorda çağırdı. Artık pazartesi gideceğim