5+6 haftalık hamileyim bugün ilk kez doktora gittik ultrasonda keseyi de bebeği de gördük hatta doktor kalp atışlarını da gördüğünü söyledi. Doktorumu birkaç hastane ve doktoru araştırdıktan sonra seçtim aslında kafamda iki üç doktora muayene olurum ondan sonra beni takip edecek doktora karar veririm diye düşünmüştüm ancak muayene olduğum doktorumu beğendim gayet güzel ilgilendi hastane de iyi bir hastane. Doğum paketi almayı düşünüyorum yine de acaba acele karar vermeden birkaç doktora daha gitsem mi diye düşünüyorum sizler ne diyorsunuz fikirlerinizi merak ediyorum