jennefer Kızlar ya ayaga kalktıgımda yürürken sag kasıgıma iğne batması gibi agrı oluyor ¾ gundur böyle normalmi bu ya
duriskonunannesi jennefer rahim buyumesine bagli normaldir ,ben de 17 haftaligim ara ara benim de oluyor bir de arada adet olacagim zamanki gibi hafif belime vuran sanci olusuyor
gizemturgutt jennefer jennefer bende yarın 16 haftalık olacağım dediğiniz gibi benimde karnımın sol tarafına o şekilde ağrı giriyor ama arada bir her zaman değil
ebrudefnee jennefer bende yarın tam 17 haftalık olacağım benimde aynı şekilde arada sanki iğne batıyormuş gibi bi ağrı oluyor ve son günlerde kasık ağrım felanda arttı