Anneler merhaba iyi akşamlar. Bugün 27+5 teyiz ve şeker testi yaptırdım, 50 gr şeker yüklendi vücuduma, sonuç 143 geldi. Doktorum yüksek çıktı bu hafta diyet yap haftaya tekrar gel 100 gr ile deneyeceğiz dedi. Ancak ben suda doğuma hazırlanıyorum, doğal bir doğum istiyorum. Eşim bugün bir doktor arkadaşımız ile başka bir hususta görüşürken eşimde de gebelik şekeri çıktı diye laf arasında söylemiş, beslenme vs hususunda fikir almak için; dr arkadaş gebelik şekeri çıktıysa doktor normal doğurtmaz haftaya gittiğinizde normal doğumun mümkün olmadığını söyler ya da eşin doğuma girerken riskleri göze alıyorum diye sana kâğıt imzalatırlar demiş. Eşim korkmuş beni aradı ben öyle bir kağıt imzalayamam senin canını tehlikeye atamam normal doğurmayı unut vs diyor. Hastane müdürü çok yakın arkadaşımız onu aradık, o da hastanedeki diğer kadın doğumcuyla çok yakın arkadaş onu örnek vermiş, eğer şeker diğerinde de yüksek çıkarsa o sezaryene bile almıyor ben göze alamam diyor dedi. Sabahtan beri yıkılmış durumdayım benim doktorumla henüz konuşmadık haftaya gittiğimizde muhtemelen yüksek çıkarsa zaten o da söyleyecek ama kendimi hiç sezaryene hazırlamadığım gibi psikolojik olarak çok yıpranacağımı ve ağır bir depresyon geçirebileceğimi düşünüyorum çünkü gebelikten önce bile hep şuan gittiğim doktorumda suda doğum istiyordum kendimi hep buna hazırladım bir sürü kitap okudum doğum eğitimi için eğitmenle anlaştım doulayla anlaştım vs tamamen odağım buydu. Dünyam alt üst olmuş gibi, ancak ilk konuştuğumuz doktor arkadaşı 143 çok yüksek sayılmaz sınır 140 belki haftaya düşmüş olur kontrol altına alınır risk yok der demiş. Değeri bu şekilde çıkıp da doğal doğurabilen var mı? Veya şekeri bu değerlerde yüksek çıkıp da ikincide çıkmyan var mı?… Eğer içimi rahatlatacak doğum hikayeleriniz varsa lütfen anlatmaktan çekinmeyin, doğal doğumdan vazgeçmek istemiyorum… 😔