lilyummm26 Merhaba bu haftalar da neler hissediyorsunuz, bende kasık ve bel ağrısı var fazlasıyla, endişeleniyorum ama rahim büyümesi kaynaklı diyorlar
Melike3506 lilyummm26 23. Haftadayım bugün gittim doktora 2 haftadır belim çok ağrıyor dedim normal rahim ve bebek büyüdüğü için dedi
tiryakiii lilyummm26 21 haftalığım bugün benimde belimde ağrı var ve adet ağrısı gbi kasıklarımda ara sıra ağrı hissediyorum
snmerd lilyummm26 21+1 oldum benimde rahimde aşağı kısımda batma ve ağrılarım oluyor banada aynı şey söylendi kan verdim idrar tahlili verdim enfeksiyon yok şükür ama ağrı devam
gedima lilyummm26 benim de maalesef ayakta çok kalınca özellikle kasık ağrım bel ağrım artıyor bir de karnım birden büyüdü sanki aniden sertleşmeler yaşıyorum
lilyummm26 Hepimiz aynı şeyleri yaşıyormuşuz hemen hemen, normal süreçler demek ki, inşallah bebişlerimiz sağlıkla doğar 😍
pamukayhn 22+2 deyim şuan çok şükür her hangi bir ağrım yok henüz çalışıyorum gün boyu da ayaktayım bakalım ne zaman başlayacak o meşhur ağrılar ne kadar geç o kadar iyi benim için ☺️
mervekadir Ben de aynı haftadayım benim nefes darlığım burun tıkanıklığım oldu geceleri çok sık uyanıyorum benim gibi olan yok mu hiç çok erken basladi ben de korkuyorum nasıl geçecek böyle
hicrankvckk mervekadir benim nefes darlığı burun tıkanıklığı bastan beri var kulak burun boğaza gittim burun etinde büyüme varmıs o yüzden böyle oluyormus bi sprey verdiler onu kullanıyorum artık raht uyuyorum yine oluyor ama çok değil 20 haftadayım bende
mervekadir hicrankvckk dün gece kaç kez uyandım nefessiz kalıyorum burun tek değil sanki nefessizlik var ben de sırt üstü ve sağ tarafa döndüğümde boğuluyorum sanki bu şimdi böyleyse ilerde napcam ben onu düşünüp daha çok stres oluyorum
hicrankvckk mervekadir sizde bi kbb ye gözükğn bana verdiği sprey cok rahatlattı beni sıkmadığım gün nefes alamıyorum
Busbus55 Benim de 21+5 biraz is yapayim hemen kasiklarimda bir agri hissediyorum bu rahatsiz ediyor sadece
gbak lilyummm26 merhaba kaç gün sürdü hala devam ediyor mu 21. Haftandayım çok yoğun ağrım var doktor bebekte bir sorun olmadığını söyledi ama 1 hafta olacak nerede ötse ağrı devam ediyor
lilyummm26 gbak merhaba ağrılar oluyor doktor yolunda dediyse takılmayın Allahın izniyle inşallah sağlıkla kucağımıza alırız şu an 36. Haftadayım nasipse az kaldı ama o haftalar yoğun ağrılarım olmuştu korkmayın hepsi rahim büyümesi kaynaklı
lilyummm26 lared çok normal ağrılar dinlenin rahim büyütmesine bağlı o ağrılar oluyor doktorunuz her şey yolunda diyorsa kafanız rahat olsun Allahın izniyle her şey güzel olur inşallah